قیمت و خرید پمپ آب خانگی، ساختمان و صنعتی، ۱۵ آبان ترب

برای کم کردن صدای پمپ ها، که البته بیشتر پمپ های ایتالیایی دارای صدای خیلی کمی هستند، از عایق ویژه ای استفاده کنید. ناگفته نماند که پمپ های بشقابی میزان صدای پایین تری نسبت به نوع جتی دارد. محصولات ایتالیایی به توجه به ظرفیت، قدرت در مکش و پمپاژ، هد و دبی، جنس ساخت پمپ و قطعات آن نسبت به دیگر پمپ ها دارای نکات مثبت زیادی بوده و اما قیمت نسبتاً بالایی نیز هستند. بهتر است بدانید که برخی از مدل های ایتالیایی مانند پنتاکس نیز در ایران مونتاژ می شوند اما قطعات ایتالیایی هستند.

به دلیل این که این پمپ ها همواره و در هر موقعیتی میزان مشخصی از دبی سیال را در فشار ثابت تامین می کنند پمپ های بسیار کاربردی به شمار می آیند.

پمپ آب خانگی دبی برابر با 20 مترمکعب دارد اما پمپ فشارقوی دبی برابر با 950 مترمکعب بر ساعت دارد. قیمت پمپ فشارقوی نیز با پمپ آب قوی خانگی متفاوت است و بسیار گران‌تر از نوع خانگی است. می‌رویم به سراغ پمپ آب خانگی بی صدا، این نوع پمپ‌ها بیشینه ارتفاع آبرسانی کمی دارند در نتیجه برای ساختمان‌های بلند مناسب نیستند. پمپ آب‌ های بشقابی برای ساختمان‌هایی با حداقل سه واحد مناسب هستند.

همچنین، چرخه کاری موتور، کیفیت ساخت و جنس پروانه و قطر دهانه‌های ورودی و خروجی، عملکرد موتور را تحت تاثیر قرار می‌دهند. مدل‌های متنوع پمپ آب، کفکش و لجن کش رونیکس، با موتور قدرتمند، سیم‌پیچ باکیفیت، محافظ حرارتی و پروانه مستحکم ساخته می‌شوند تا پاسخگوی نیازهای شما باشند. پمپ خانگی دو پروانه یک اسب بخار دارای بدنه ای از جنس چدن و استیل است و پروانه آن از برنج و باکالیت ساخته می شود.

الکتروپمپ جتی خانگی یک نوع پمپ سانتریفیوژ است که تنوع کاربری بالایی دارد و به روش خودمکش کار می کند. شما می بایست یک جعبه در محل نصب پمپ با استفاده از عایق های صوتی به صوتی ایجاد کنید که پمپ یک هوای ورودی از سمت خارج از ساختمان داشته باشد. سپس با استفاده از عایق های صوتی منعطف اقدام به پوشاندن و درز گیری ورودی های لوله هارا انجام دهید. خرید یک ups بسیار کم هزینه تر است و حتی می تواند در زمان قطعی برق امکانات دیگری مانند روشنایی را تا ساعتهای متمادی به شما ارائه دهد.

پمپ آب

این نوع پمپ‌ها حجم کم‌تری دارند و احتمالا برای نصب آن‌ها به انواع روش‌ های لوله کشی روکار و توکار نیاز پیدا می‌کنید. تعداد طبقات و واحد‌ها، میزان آب مصرفی، متراژ لوله‌کشی ساختمان از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب مدل پمپ آب هستند. همچنین پمپ مناسب مجتمع‌های مسکونی بزرگ و پر جمعیت، بوستر پمپ نیز می‌باشد.

بنابراین وقتی می‌گوییم دبی پمپ آب خانگی تک واحدی 41 لیتر بر دقیقه است یعنی در هر دقیقه می‌تواند تا 41 لیتر آبرسانی را انجام دهد.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که شرکت تولید کننده دارای خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی قابل قبول است. دبی یا حجم پمپ آب به میزان عبور سیال از یک مقطع در واحد زمان گفته میشود که معمولاً آن را با Q نمایش میدهند.پس بنا به تعریف گفته شده واحد دبی پمپ آب بر اساس متر مربع بر ثانیه یا گالن بر ساعت محاسبه میشود. یک پمپ روتودینامیکی از پروانه ها برای انتقال انرژی جنبشی به سیال استفاده می کند.

در این پمپ‌ها با هر دور گردش، حجم مشخصی از سیال جابه‌جا می‌شود. در تمام پمپ‌های اسکرو سرعت چرخش پمپ با توجه به ویسکوزیته سیال مخشص می‌شود. اگر افزایش ویسکوزیته مشاهده شود، سرعت کمتری برای گردش در نظر گرفته می‌شود. یکی از رایج‌ترین سوالات افرادی که قصد خرید پمپ آب دارند این است که چه برندی از پمپ آب را تهیه نمایند.

برای تعمیر پمپ آب توسط تعمیرکار حرفه ای که خدمات ارائه شده را گارانتی خواهد کرد، با بدادم برس تماس بگیرید.

بلژیک کجاست؟ ⚡️مساحت، آب و هوا، نقشه و جمعیت

برای مقایسه و ملاحظه قیمت پمپ اب یک اسب می توانید به جدول زیر مراجعه کنید و در صورت نیاز به دریافت مشخصات و تنوع بیشتری از سایر محصولات و برندهای موجود، لطفا با همکاران فروش ما تماس بگیرید. چند نمونه از انواع پمپ آب نیم اسب به همراه قیمت آنها در جدول زیر آمده است. برای دریافت لیست قیمت کاملتر و مشاوره و انتخاب نوع مناسب پمپ نیم اسب می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

به این منظور که در صورت باز بودن همزمان شیر های برداشت ، هیچ یک از واحد ها دچار افت فشار نمی شوند. به جهت جلوگیری از نوسان فشار در خروجی پمپ های دو پروانه می توان از منبع تحت فشار با ظرفیت مناسب استفاده کرد. سیستم انواع پمپ آب خانگی کنترلی برای این پمپ ها می تواند از نوع پرشر سوئیچ (on/off) یا اینورتر (دور متغیر) باشد. با استفاده از بوستر آب، تنها زمانی که مصرف شروع و افت فشار شبکه ایجاد می‌شود، الکتروپمپ بوستر روشن شده و شروع به کار می‌کند.

در انتخاب بهترین مارک پمپ آب ایرانی نیز باید به مواردی مانند کیفیت، مصرف انرژی، قابلیت نصب و نگهداری، سابقه و تجربه شرکت تولید کننده، قیمت و خدمات پس از فروش توجه کنید.

  • میزان بازدهی پمپ انتخاب شده، دوام، طراحی شده از بهترین مواد و… از جمله مواردی می باشند که نشان دهنده کیفیت محصول می باشد.
  • در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین نصب پمپ آب و منبع در شهر خود دسترسی دارید.
  • فلوترها جهت کنترل و اندازه گیری سطح مایع در مخزن ها و تعیین زمان روشن یا خاموش شدن پمپ ها به کار می روند.
  • پروانه‌ها به شکل‌ها و ابعاد مختلفی طراحی می‌شوند و تاثیر زیادی بر کارایی و فشار ایجاد شده توسط پمپ دارند.

یکی از انواع آن، لوله‌های گالوانیزه هستند که پیش از تهیه آن بهتر است از قیمت روز لوله گالوانیزه مطلع شوید.

به مقدار توان (انرژی) وارد شده به سیال توسط پمپ، توان خروجی پمپ گفته می شود که به سه عامل دبی، ارتفاع و وزن سیال بستگی دارد. جنس پروانه هم معمولا از برنج می باشد.‌ اندازه و نوع پمپ خانگی نیز به تعداد طبقات و واحدهای ساختمان بستگی دارد. عملکرد پمپ جابجایی مثبت برخلاف پمپ سانتریفیوژی است و جریان ایجاد شده در آن دائمی نیست و به طور دوره ای می باشد. میزان انتقال مایعات نیز در این نوع پمپ کمتر از پمپ های دینامیکی است.

وضعیت قیمت خرید پمپ آب در بازار ایران

همچنین به این نکته دقت کنید که لوله کشی پمپ حتما دارای مسیر بای پس باشد تا در هنگام نیاز به سرویس پمپ ، آب واحد ها قطع نشود.

در جدول زیر قیمت این پمپ و لوازم جانبی مورد نیاز جهت نصب نمایش داده شده است. معمولا این پمپ‌ها در دو نوع پمپ با مخزن انبساط و پمپ با کلید اتوماتیک در بازار عرضه می‌شوند.

و همچنین سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، به یکی از بزرگترین شرکت‌های ایرانی در این صنف مبدل گشته است. اما ناگفته نماند که کمپانی های معروف و برتر ایتالیایی، به خاطر کیفیت بالایی که در ساخت و طراحی پمپ ها به خصوص پمپ آب خانگی و کشاورزی دارند، هزینه خرید بالایی را نیز می طلبد.

موارد دیگری که لازم است در خرید پمپ آب و آبرسانی در نظر بگیرید عبارتند از هد پمپ و ارتفاع ساختمان، بررسی نمودار پمپ، میزان آبدهی یا دبی، مصرف انرژی، میزان صدا، کیفیت و قابلیت اطمینان و…

انجام چنین عملیاتی موجب می شود تا آب با فشار مضاعفی از شیرهای داخلی خارج گردد.

پمپ دیافراگمی پنوماتیک بشکه‌کش با هوا فشرده کار می‌کند و توانایی مکش بالایی دارد که در نهایت برای پمپاژ انواع سیال استفاده می‌شود. نوید سهند زیر مجموعه پمپیران است و تمام محصولات این مجموعه براساس استاندارد KSB  آلمان تولید می‌شود. از این پمپ بیشتر در صنعت و مکان‌ها بزرگ مانند موتورخانه‌ها استفاده می‌شود. سرویس پمپ آب از بروز مشکلات جدی و پرداخت هزینه برای تعمیر پمپ آب جلوگیری می کند و بیشتر حکم یک فرایند پیشگیرانه را دارد.

معیار‌های انتخاب پمپ خانگی مناسب، برندهای موجود در پمپ آب خانگی، نکات نصب و راه اندازی، انواع پمپ آب خانگی از جمله عواملی است که هنگام خرید پمپ آب خانگی باید در داشت. با در نظر گرفتن ارتفاع ساختمان و میزان آب دهی بر اساس تعداد و میزان مصرف واحدها بصورت استاندارد و در مناطقی که فشار آب خوب است، مناسب ترین پمپ آب خانگی برای ساختمان چهارطبقه انواع پمپ یک و نیم اسب بخار بشقابی می باشند. اما از آنجا که بیشترین مشکلات ناشی از کمبود فشار آب از طبقه سوم به بالا اتفاق می افتد بررسی فاکتورهایی مانند متراژ واحدها، سلامت سیستم لوله کشی و دیگر عوامل اتلاف فشار در این انتخاب تاثیرگذار است.

به طور طبیعی، دمای موتور پمپ حین کار کردن تا 40 درجه سانتی گراد می رسد و بخاطر همین بدنه پمپ نیز کمی داغ می شود.

بنابراین، کاربرد اصلی پمپ در نقش دستگاهی است که سیالات غیر قابل تراکم را از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر جابجا می کند.

برای نصب الکترو پمپ آب به موارد زیر حتما دقت و توجه داشته باشید. نصب پمپ کاری راحت و ساده نیست و به متخصص و نیروی کاربلد نیاز دارد.

دوزینگ پمپ جزو پمپ‌های جابجایی مثبت بوده و معمولاً از نوع دیافراگمی است. در این پمپ‌ها به دلیل وجود دیافراگم و آب‌بندی دقیق احتمال نشتی بسیار کم است. میزان صدای پمپ می‌تواند موجب آزار و اذیت همسایه‌ها شود؛ از این رو سعی کنید پمپ بی‌صدا خریداری کنید. به میزان طبقاتی که پمپ قابلیت آبرسانی دارد هد پمپ می‌گویند؛ و میزان آن با کلمه MAX در پشت پمپ درج می‌شود.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره جهت انتخاب پمپ مناسب و تجهیزات جانبی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

پمپ سه فاز قویتر از تک فاز است و میتواند آب را با قدرت بالاتر و در فاصله ای بیشتر و عمیق تر منتقل نماید. منبع انرژی حرکتی پمپ آب میتواند دستی, برقی, موتور الکتریکی و یا حتی انرژی بادی نیز باشد.

انواع مختلفی از پمپ آب خانگی وجود دارد؛ بنابراین انتخاب بهترین پمپ آب برای خانه شما می‌تواند کمی گیج کننده باشد.

آب یا هر مایع دیگری، در هر درجه حرارتی به ازای فشار معینی تبخیر می‌شود. اگر در محل جدید فشار مایع به اندازه کافی زیاد باشد، حباب‌های بخار در این محل تقطیر شده و در نتیجه ذراتی از مایع از مسیر اصلی خود منحرف شده و با سرعت‌های فوق‌العاده زیاد به اطراف و از جمله پره‌ها برخورد می‌نمایند.

پمپ آب

این پمپ دومین نوع پمپ آب است که بین برترین پمپ های آب جایگاه ویژه ایی دارد با وجود اینکه به تازگی پا در بازار ایران گذاشته است از استقبال زیادی از سوی مصرف کنندگان کسب کرده است. این شرکت دارای استاندارد و کیفیت روز دنیا توانسته خود را به عنوان مطرح ترین برند در زمینه تولید پمپ آب عرضه کند. اما پمپ آب خانگی پنتاکس در کشور چین زیرنظر متخصصین تولید می شود . کاربرد اصلی این قطعه در پمپ، اندازه گیری و نشان دادن فشار سیالات درون پمپ است.

قیمت پمپ آب یکی از مهمترین فاکتورهای متغیر در انواع برندهای ایتالیایی، ایرانی و چینی در محصولات همرده است.

پمپیران یکی از به‌نام ترین و بهترین تولیدکنندگان پمپ در ایران است و شما می‌توانید پمپ‌هایی چون پمپ گریز از مرکز، پمپ شناور، پمپ فشار قوی و پمپ دو مکشه را از این برند تهیه نمایید. راه تهیه محصولات پمپیران، خرید از نمایندگی‌ها می‌باشد و موتور پمپ یاران بزرگ‌ترین نماینده این شرکت است. شما می‌توانید محصولات پمپیران را به صورت مستقیم از مجموعه ما تهیه نمایید.

پمپ فشار قوی پمپیران پمپی گریز از مرکز است و به صورت طبقاتی ساخته می‌شود. کار آب‌بندی به وسیله اورینگ مرتبط با هر یک از طبقات انجام می‌شود. دو بلبرینگ گریس شده در اطراف پروانه‌ها کار تحمل نیروی شعاعی و محوری وارد بر محور پمپ را تقبل می‌کنند. از ویژگی‌های این پمپ آب می‌توان به داشتن راندمان بالا، هزینه نگهداری کم، بی‌صدا بودن، نصب سریع و آسان، استحکام و ظرفیت حرارتی بالا اشاره کرد.

همچنین در مجتمع هایی که دارای پمپ رزرو هستند می توان بصورت هفتگی یا ماهیانه جای پمپ ها را در مدار تعویض کرد که بطور چشمگیری باعث کاهش استهلاک هر یک از آنها می شود. استفاده از پمپ های طبقاتی یا دو پروانه انتخاب مناسبی جهت تقویت فشار آب ساختمان های 7 طبقه 3 الی 4 واحدی می باشد. جهت تقویت فشار آب در ساختمان های 6 طبقه 3 یا 4 واحدی می توان از پمپ های دو پروانه استفاده کرد.

قیمت پمپ کارواش خانگی از حدود 2 میلیون تومان شروع شده و برخی از مدل ها حتی تا 30 میلیون تومان نیز قیمت دارند. در مقاله معرفی 8 عدد از بهترین کارواش خانگی توصیه های مفیدی در مورد انتخاب کارواش مناسب با نیاز شما وجود دارد. اگر تعداد طبقاتی که لازم است آب بالا رود یک طبقه باشد ( یعنی به عنوان مثال ساختمان تنها شامل یک طبقه همکف و یک طبقه بالای آن باشد ) با احتیاط می توان پمپ نیم اسب را توصیه کرد هرچند بهتر است نوع ایتالیایی تهیه شود.

کیفیت و اصالت موجود در این برند تفاوت خاصی با برندهای ایتالیایی و دانمارکی ندارد. با عرض پوزش به دلیل نوسانات قیمت ارز قیمت برخی از محصولات تغییر کرده است لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت پمپ آب با واحد پمپ شرکت رادوکو تماس بگیرید.

پمپ آب

این پمپ ها هم می توانند به صورت شناور در مخزن غرق شوند و هم می توانند بیرون از سیال آن را هدایت نمایند. از انواع پمپ کف کش در خالی کردن سریع آب چاه، بارانگیر ها، استخر و … اگر می خواهید در رابطه با پمپ و انواع آن بیشتر بدانید، تا در نهایت بهترین پمپ آب را خریداری نمایید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

به منظور رفع این مشکل از افراد که در حوزه تاسیسات فعالیت می کنند بخواهید این قطعه را درون پمپ آب ساختمان قرار دهد. واژه ای غلط یا حربه ای برای عوام فریبی، تمامی پمپ های حال حاضر بازار دارای صدا هستند و این اصطلاح مرسوم در بازار کاملا اشتباه می باشد، اصطلاح پمپ آب خانگی بی صدا فقط برای سوء استفاده می باشد.

همچنین توانست بنا به نیازهای مصرفی بازار تقاضا پمپ‌های استاندارد را در سطح بالایی از کیفیت به بازار معرفی و ارائه نماید. در تمامی این الکتروپمپ ها پوسته موتور از جنس آلومینیوم ساخته شده و شفت نیز از جنس استیل ضدزنگ خواهد بود.

پمپ آب

حتی از آن در داخل واحد نیز می توان به دلیل صدای کمی که دارد استفاده کرد.

شرکت در بدو تاسیس با تکیه بر اعتبار بالا و ارتباطات قوی بین المللی خود توانست، شرکت ابارا ژاپن (که از برترین شرکت های تولید پمپ در دنیا می باشد) را به عنوان سرمایه گذار جذب نماید. حضور ابار ژاپن در آبارا، این امکان را به شرکت داد تا تنوع وسیعی از پمپ های استاندارد ابارا در سطح بالایی از کیفیت را با موفقیت به بازار معرفی و ارائه نماید. استقبال بازار و صنعت از پمپ های ابارا در طول فعالیت شرکت موجب افزایش تنوع سبد محصولات آبارا در شرکت شد.

به طور کلی عمل جابجایی آب و دیگر مایعات توسط پمپ ها انجام می شود و پمپ آب وظیفه انتقال و تامین آب مورد نیاز در تاسیسات آبرسانی، اطفاء حریق، کشاورزی، صنعت، آب نماها و … یکی از متنوع ترین گروه های محصولات در مهندسی تاسیسات می باشند که از پمپ های کوچک خطی تا پمپ های بزرگ توربینی را شامل می شوند و هنگام انتخاب پمپ آب مورد نیاز می توانید با کارشناسان دماتجهیز تماس حاصل فرمائید. این پمپ‌ها که با نام خود مکش نیز، معروف هستند، اولین رتبه در خرید پمپ آب را دارند.

پمپ آب

از پمپ های آب در ساختمان ها، کارخانه ها، مزارع کشاورزی، کامیون های آتش نشانی و حتی صنایع مختلف جهت جابجایی مایعات، بخصوص آب نیز استفاده می شود.

به همین علت است که سرعت کارکرد این نوع از پمپ دنده‌ای پایین‌تر است. یکی از ویژگی‌های پمپ دنده‌ای داخلی این است که به‌صورت خودمکش کار می‌کند. البته زمان کارکرد خشک پمپ دنده‌ای داخلی نباید از زمانی کوتاه فراتر رود.

آهنگ جدید

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما