خرید دیزل ژنراتور استعلام قیمت ژنراتور گارانتی معتبر

موتور دیزلی سوخت دیزل را به منظور تولید حرکت برای ژنراتور می سوزاند و پس از آن ژنراتور حرکت را توسط نیروی الکترومغناطیس به الکتریسیته تبدیل می کند. این دو جزء (موتور و ژنراتور الکترومغناطیس) توسط یک میل لنگ به یکدیگر وصل می شوند و به این ترتیب، حرکت تولید شده توسط موتور دیزلی به آهنربای ژنراتور منتقل می شود. بعد از موتور دیزل، ژنراتور مهمترین تاثیر را بر کیفیت و قیمت دستگاه دارد. ژنراتور ها نیز همچون موتور های دیزل بر اساس برند و کارخانه سازنده دارای کیفیت و قیمت متنوع هستند.

دیزل ژنراتور

در این صفحه اطلاعات کاملی درمورد  انواع دیزل ژنراتور و لیست کامل محصولات به همراه قیمت ژنراتور گازوئیلی قرار دارد. دیزل ژنراتور دستگاهی است که از ترکیب یک موتور دیزلی و ژنراتور الکتریکی تشکیل می‌شود. موتور آن با احتراق سوخت، انرژی شیمیایی موجود در آن را به انرژی الکتریکی (برق) تبدیل می‌کند.

راهکارهای مناسب برای جلوگیری از خرابی دستگاه و افزایش طول عمر شرایط نگهداری و زمانبندی تعویض روغن و فیلترها

دیزل
ژنراتور ولوو هنگامی که به عنوان منبع اصلی برق استفاده می شود (مثلاً هنگامی که منبع
تغذیه وجود ندارد، یا شبکه برق آنقدر ضعیف است که نمی توان از آن استفاده کرد) به آن
“حالت جزیره ای” می گویند.

  • در برخی موارد خاص، تحویل و استارت دیزل ژنراتور در محل انبار شرکت آبیاران نیز به همراه آموزش‌های مورد نیاز نصب و راه‌اندازی امکان پذیر است.
  • تابلوی ATS  غالباً در هنگام کار باعث ایجاد حرارت شده و این حرارت بایستی از تابلو به بیرون رانده شود.
  • • مواردی همچون استهلاک، فرسودگی و خرابی در آن ها به ندرت اتفاق می افتد.

این جزء ثابت است و شامل مجموعه‌ای از هادی‌های الکتریکی بوده که در سیم پیچ‌هایی روی یک هسته آهنی پیچیده شده‌اند. در کاربردهای با درجه اهمیت پایین‌تر، مانند باغ‌ها و ویلاهای مسکونی یا کارگاه‌های کوچک و انبارها، به دلیل هزینه کم و کاربرد آسان از سوئیچ انتقال دستی استفاده می‌شود. شرکت‌های سازنده برای تعیین قابلیت اطمینانِ ژنراتورها، آن‌ها را بر مبنای استاندارد مشخصِ بین‌المللی رتبه‌بندی می‌کنند.

دیزل ژنراتور کامینز QS9 توان 270 کاوا

دستگاه‌های تولید برق بر اساس ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم و بر اساس قدرت تولیدی و به کیلووات طبقه‌بندی دیزل ژنراتور صنعتی و نامگذاری شده و با توجه به نوع مصرف آن برای تولید برق مستمر یا اضطراری انتخاب می‌شوند.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما