قیمت و خرید پمپ آب خانگی، ساختمان و صنعتی، ۲۳ آبان ترب

البته در بعضی پمپ ها، مدل و سری دستگاه را داخل این قسمت می نویسند. اطلاعات ذکر شده درباره نوع پمپ، سبب می شود تا اطلاعات عمومی افراد درباره این دستگاه ها افزایش یابد. چیزهایی که راجع به پمپ آب نمیدونستم را به صورت کامل توضیح دادین. عوامل محتلفی وجود دارد که وقوع آن منجر به هوا گرفتن پمپ آب دستی می شود، پس اگر شما نیز برایتان سوال است که چرا این وسیله هوا میگیرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پمپ آب

  • الکترو پمپ خانگی شناور یا پمپ های غوطه ور همانطور که از نامش پیداست مستقیماً در مایعی که با آن کار می کند، قرار می گیرد.
  • طراحی پروانه این پمپ که به صورت بشقابی است سبب شده تا این پمپ عملکرد بهتری داشته و البته صدای کمی هم دارد .
  • یک وسیله مکانیکی است که از آن برای جابجایی و انتقال انواع مایعات از جمله آب آشامیدنی و مصرفی، استفاده می‌شود.
  • (این پمپ برای مواد خورنده مناسب نیست.) معمولا از پمپ لجن کش برای پمپاژ لجن نیمه جامد و مواد دارای ذرات جامد استفاده می‌شود.
  • به یاری خداوند توانستیم با ارائه ی محصولات و خدمات بسیار باکیفیت و کسب رضایت و اعتماد هرچه بیشتر شما عزیزان سالها در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

انتخاب درست پمپ آب در راستای تقویت فشار آب تماماً مشکل مصرف کننده را از بین می برد.

پمپ بشقابی پنتاکس 1.5 اسب

آنچه در خصوص این پمپ ها مهم است ارتفاع پمپ، دهنه پمپ و ولتاژ کاربری آن است. پمپ کف کش با ولتاژ ولت کاربرد بیشتری نسبت به پمپ های 220 ولت دارد و آن هم به دلیل امکان استفاده آن توسط باتری ماشین است.

نکته‌ای که خیلی از خریداران توجه نمی‌کنند این است که فکر می‌کنند اگر پمپ قوی‌تری بخرند بهتر است؟!

این پمپ دارای توان و بازدهی بالایی است، مصرف آن پایین است و در هنگام کار کردن صدای زیادی ایجاد نمی کند و تعمیرات آن با هزینه مناسبی قابل انجام است و برای ساختمان های پنج طبقه با چهارده واحد و مساحت حداکثر صد متر مناسب است.

پمپ آب

پمپ های جتی معمولا بر روی سطح زمین در بالای دهانه چاه نصب می شوند و اصطلاحا به آنها پمپ های کمرچاهی می گویند. وجود اجکتور در این پمپ ها به مکش بهتر و جلوگیری از هوا گرفتن پمپ کمک می کند. توصیه می شود در قسمت انتهایی لوله ورودی به این پمپ ها از یک سوپاپ یکطرفه صافی دار استفاده شود تا از خالی شدن لوله و ورود مواد جامد درشت به پمپ جلوگیری به عمل آید.

سنسور حرارتی برای عملکرد بهینه

بین زانوئی و محل اتصال مکش باید لوله مستقیمی به طول حداقل 5 برابر قطر مکش فاصله ایجاد نمود. در غیراین صورت فشار مکش نامتعادلی ایجاد شده و یک طرف چشمه پروانه و محفظه مکش پر تر از طرف دیگر شده و تلفات هیدرولیکی پمپ زیاد و راندمان پمپ کم می گردد. تاریخچه لوله کشی در ایران به دوران باستان و دوران ساسانی برمی گردد! شاید عجیب به نظر برسد ، اما در قدیم ، ایرانیان از لوله های آب برای هدایت آب به خانه های خود استفاده می کردند.

قسمتی دیگری هم روی پلاک پمپ آب است که تاریخ ساخت محصول را نشان می دهد. بد نیست بدانید، برای مثال عدد 07/19 که در این قسمت نوشته شده، نشان می دهد این تجهیز در سال 2019 و در برج 7 تولید شده است. در آیتم بعدی، توان پمپ با دو واحد مختلف ذکر شده، HP علامت اختصاری اسب بخار بوده و در جلوی این آیتم همان عدد را تبدیل کرده و بر حست کیلووات هم نوشته است.

حضور ابار ژاپن در آبارا، این امکان را به شرکت داد تا تنوع وسیعی از پمپ های استاندارد ابارا در سطح بالایی از کیفیت را با موفقیت به بازار معرفی و ارائه نماید.

معمولاً از پمپ آب سیرکولاتور در شوفاژخانه استفاده می‌کنند به همین دلیل آن را با عنوان پمپ شوفاژ خانه نیز می شناسند؛ این پمپ سروصدای کمی دارد و استفاده از آن تاثیر چشم گیری در افزایش فشار آب دارد. شما با این نوع پمپ می‌توانید حتی سیالات 100 تا 130 درجه را پمپاژ کنید. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی را دارید، بهتر است قبل از اقدام حتماً از تنوع و همچنین قابلیت‌های هرکدام مطلع شوید، تا در نهایت با اطلاعات کامل و مطمئن وارد مرحله خرید قطعی شوید. در این قسمت قصد داریم به انواع پمپ خانگی اشاره کنیم و درباره هرکدام اطلاعات تکمیلی را ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

شرکت در بدو تاسیس با تکیه بر اعتبار بالا و ارتباطات قوی بین المللی خود توانست، شرکت ابارا ژاپن (که از برترین شرکت های تولید پمپ در دنیا می باشد) را به عنوان سرمایه گذار جذب نماید.

این پمپ ها برای تقویت فشار آب در ساختمان ها، ویلا ها و مجتمع ها، استخرهای خانگی، فواره ها، کارواش، حوضچه های پرورش ماهی، سیستم های شستشوی صنعتی، کاربری های کشاورزی و تغذیه انواع بویلر کاربرد دارند. برای اطلاع بیشتر از قیمت انواع پمپ آب، می‌توانید به سایت سولار مکانیکال مراجعه کرده و با مشاوران سایت در این بابت مشورت کنید. در نظر داشته باشید که برندهای نام‌برده‌شده هرکدام قیمت خاص خود را دارند. برند ایمر، ساخت کشور چین بوده و البته ناگفته نماند که پمپ‌ های خانگی بی‌نظیری با قیمت‌های بسیار مناسبی تولید و صادر می‌کنند.

در پمپ‌های سانتریفیوژ یک پره در جلوی دستگاه نصب است تا آب را به داخل محفظه پمپ هدایت کند. مونو پمپ‌ها که به نام‌های دیگری مانند ماردونی یا تکاسکرو هم شناخته می‌شوند، به وسیله حفره‌های گسسته‌ای که روی یک روتور مارپیچ جای می‌گیرد، قرار می‌گیرند و سیال را به صورت پیشبرد، بالا می‌برند. از این رو این پمپ‌ آب برای اندازه‌گیری مایعات و پمپاژ سیال ویسکوز کاربرد دارند. اجزای مختلف این الکتروپمپ‌های استخری نوید موتور شامل دیفیوزر، صافی یا استرینور و درب هستند.

این نوع پمپ نیز مانند پمپ رفت و برگشتی برای آب و سیال های با ویسکوزیته بالا قابل استفاده می باشد. البته در این جا باید توجه داشت که مسیر انتقال آن مسدود نباشد چرا که باعث می شود فشار بالا رفته و به پمپ آسیب برسد .از این نوع پمپ ها در انواع صنایع کاغذ سازی، آب و فاضلاب، ضنایع شیمیایی و ….

وقتی جریان برق وارد الکتروموتور پمپ می شود، گاهی اوقات به دلایل متفاوت در سیم پیچی اتصال رخ می دهد.

اگر می خواهید لیستی از قیمت های موجود را برای پمپ خانگی و یا پمپ های دیگر ببینید میتوانید در سایت الین پمپ آن را بررسی کنید. لیست قیمت هر چند ساعت یک بار بروزرسانی می شود و مشخصات کامل پمپ ها و … را نشان می دهد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پمپ دنده‌ای داخلی این است که این نوع پمپ در دو جهت کار می‌کند.

این مسئله باعث افزایش عمر مفید پمپ می‌گردد و نیاز به تعمیرات و نگهداری ناگهانی کاهش می‌یابد. کاهش خطر آسیب به پمپ نیز از دلایلی است که باید پمپ را باید در محدوده BEP انتخاب کرد.

به طبع لازم است که توان این دستگاه‌ها بر حسب اسب بخار نیز بالاتر برود. حتی اگر با این زمینه آشنایی لازم را نداشته باشید نمی‌توانید تفاوت ظاهری این دو را نیز تشخیص دهید. همین‌طور از هر دو مدل موجود در بازار صرفاً برای انتقال آب تمیز یا سیال آب شهری استفاده می‌شود.

این نوع پمپ آب برای کسانی بهتر است که دنبال یکی از انواع پمپ آب موجود در بازار هستند تا هم مقرون به صرفه بوده و هم کیفیت خوبی داشته باشد. با اینکه کیفیت پمپ های چینی به پمپ ایتالیایی نمی رسد اما برای صرفه جویی در هزینه ها و استفاده مدت دار بهتر هستند. الین پمپ با عرضه پمپ های مختلف و لوازم جانبی آن مربوط به برندها و شرکت های مختلف توانسته است. در فروش پمپ آب خانگی اصل و با کیفیت در جهت خدمت رسانی به مشتریان آنان را راهنمایی و خرید خود را انجام دهند.

صنعتگران بیشتر پمپی از میان این محصولات برای کاربرد مورد نظر، انتخاب می‌کنند. میزان قدرت پمپ آب خانگی و پمپ آب صنعتی، فاکتور و ویژگی مهم پمپ آب است. که کلیه انواع پمپ آب صنعتی و خانگی از نظر قدرت به 3 دسته زیر تقسیم می‌شوند. پمپ های پلانجری از دیگر انواع پمپ آب خانگی اسن که در آن نیروی دورانی موتور از طریق میل لنگ و یک میل-پیستون که حرکت دورانی را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل می نماید به پیستون منتقل می‌شود.

برای آب‌بندی قطعات پمپ بایستی حداقل یک بسته از این نوع آب‌بند را بکار بر دو چند آب‌بند را همراه هم در یک شیار قرار داد.

یعنی هنگام کار با ایجاد خلاء، آب و هوا را با هم مکش و پمپاژ می کند و در نهایت آنچه پمپاژ می شود، آب خواهد بود. هد و دبی از مهم ترین فاکتور های انتخاب بهترین پمپ آب خانگی می باشند. به همین منظور در صورتی که آپارتمان نشین هستید و یا در ساختمان های چند طبقه زندگی می کنید، راهنمای انتخاب پمپ بر اساس دبی و هد را که در ادامه آورده ایم، به دقت مشاهده نمایید. برای هر کاربردی اعم از کاربرد خانگی یا آبیاری باغ، طیف وسیعی از پمپ‌ها موجود است که در این راهنما با برخی از آن‌ها آشنا شدید.

دلیل نام‌گذاری این پمپ، سطح صاف و گرد بخش ابتدایی دستگاه است که مانند بشقاب پهن و مسطح است. در این دستگاه چند پروانه در حال کار سیال را به سمت بیرون پمپاژ می‌کنند. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی بشقابی دارید، بهتر است بدانید این پمپ دارای هد و آبدهی مناسب برای ساختمان‌های مسکونی است.

البته این بدان معنا نیست که پمپ آب نیم اسب یا یک اسب تولید آسیا از نظر کیفیت در رتبه‌های پایین‌تر قرار دارد.

می‌رویم به سراغ پمپ آب خانگی بی صدا، این نوع پمپ‌ها بیشینه ارتفاع آبرسانی کمی دارند در نتیجه برای ساختمان‌های بلند مناسب نیستند. پمپ آب‌ های بشقابی برای ساختمان‌هایی با حداقل سه واحد مناسب هستند. برای اینکه بتوانید خرید پمپ آب مناسبی را انجام دهید، باید نمودار آن را بررسی کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید قطر لوله های بکار رفته در ساختمان می باشد. همچنین در هنگام خرید پمپ اب خانگی باید فشار مورد نیاز و همچنین میزان مصرف آب هر واحد را نیز در نظر بگیرید. یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید پمپ آب خانگی رعایت کنید، این می ‌باشد که با توجه به تک فاز و یا سه فاز بودن برق ساختمان، پمپ مورد نظر خود را تهیه کنید. پیش از انتخاب پمپ آب باید مکانی برای قرار گیری آن در نظر بگیرید.

گراندفوس  در انواع پمپ آب خانگی، طبقاتی، سیرکولاتور محصولات خود را تولید و به بازار ارائه می کنند.

می‌توانید با مطالعه نظرات و تحلیل‌های کاربران و متخصصان در مورد هر یک از این برندها، برند مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

پمپ های آب بشقابی با توجه به سطح صدای پایین انتخاب مناسبی برای این ساختمان ها می باشند.

با این حال زمانی که شما به یک پمپ با کیفیت نیاز دارید، باید یک لیست از برندهایی داشته باشید که از مواد و اجزای با کیفیت استفاده میکنند. کیفیت موتور و همچنین موادی که پمپ از آن ساخته شده است بسیار مهم است.

پمپ آب جتی
پمپ آب بشقابی
پمپ سانتریفیوژ
شما میتوانید باتوجه به عوامل مختلفی که در انتخاب یک پمپ خانگی مناسب نقش دارند یکی از آنها را تهیه و مورداستفاده قرار دهید.

پمپ های پیستونی از نظر ساختار و انتقال قدرت شبیه به پمپ های پلانجری هستند. با این تفاوت که در اختلاف فشار کمتری می‌توانند حجم مشخصی از سیال را جا به جا کنند.

پمپ آب

اما امرزوه شما می توانید تنها با فشردن یک دکمه و کمی صبر به خرید اینترنتی انواع پمپ بپردازید و آن را درب منزل تحویل این را بخوان بگیرید. البته هنوز تمامی افراد نتوانستند با این کار کنار بیایند و به همین دلیل به سراغ خرید حضوری می روند.

برای مشاهده و اطلاع از لیست قیمت پمپ خانگی با یکی از شماره های ما تماس حاصل فرمایید. این برند پمپ‌های خود را در مدل‌های تک ملخ، خودمکش، جت و پروانه‌های دوقلو به بازار عرضه می‌کند.

توجه کنید که برای انتخاب بهترین پمپ آب خانگی کم صدا و قطعات یدکی پمپ با مشاوران سایت به‌صورت رایگان مشورت کنید. جهت اطلاع از قیمت پمپ آب برای ساختمان 3 طبقه و قیمت پمپ آب برای آپارتمان 5 طبقه می توانید به سایت سولار مکانیکال مراجعه نمایید. پمپ آب با مخزن انبساط یا پمپ آب با منبع تحت فشار، به پمپ‌های عموماً یک اسبی گفته می‌شود که برای تقویت قدرت فشار و همچنین اندازه‌گیری میزان فشار در سیستم آبرسانی داخل لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توجه شود که انتخاب حجم بالاتر منبع تحت فشار دیافراگمی مطلوبتر است. این مخزن پس از اتصال به پمپ با توجه به ظرفیت خود، به طور دائم حجم مشخصی از آب را تحت فشار نگه می دارد.

بوش‌های یکپارچه‌ای هستند، که به منظور سفت کردن پکینگ‌ها جهت آب‌بندی بیشتر از آن‌ها استفاده می‌شود.

همچنین، در صورت نیاز می‌توانید از ابزارهای خاصی مانند برگردان‌های آب یا پمپ‌های خاص هواگیری استفاده کنید تا این فرآیند را به سادگی و بدون مشکل انجام دهید. در صورت به وجود آمدن هر مشکل و سوالی می توانید با مشاوران سایت تماس گرفته و از آن ها به صورت کاملا رایگان و آنلاین در زمینه خرید انواع پمپ بی صدا و ارزان، مشورت بگیرید. مشاوران و کارشناسان سولار با صبر و حوصله کامل همیشه آماده به پاسخگویی شما خواهند بود. حتی در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با مشاوران این سایت تماس حاصل نمایید و به‌صورت رایگان از آن‌ها مشورت بگیرید.

فعالیت پمپ جابجایی مثبت به صورت ایجاد یک حفره در حال گسترش (ایجاد خلا یا کاهش شدید فشار) در سمت مکش دستگاه و افزایش فشار شدید در سمت خروجی پمپ است که این عملیات با نیروی جابجایی مثبت و حرکت رفت و برگشتی صورت می گیرد.

این پدیده یکی از خطرناکترین حالتهایی است که ممکن است برای یک پمپ به وجود آید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما
ما از هوش مصنوعی برای تولید محتوای این وب‌سایت استفاده می‌کنیم و تضمینی برای صحت یا اعتبار اطلاعات ارائه شده نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.