قیمت روز آپارتمان 50 متری در تهران


آفتاب نیوز:

بازار آپارتمان های کوچک معمولاً رونق بیشتری نسبت به خانه های بزرگ دارد. اما در شرایط فعلی که گردش مالی واحدهای 50 تا 60 متری راکد شده است، کاهش قیمت ها هم کنار گذاشته نمی شود.

قیمت خانه های 50 متری بسته به محله، موقعیت و امکانات متفاوت است. امروز 13 مهر 1402 یک واحد 50 متری با عمر ساخت 17 سال با انبار و آسانسور 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام شد.

آپارتمان 50 متری با آسانسور و انباری ساخت 1389 به قیمت 2 میلیارد و 170 میلیون تومان در محله نواب به فروش می رسد.

با توجه به انتظارات برای رکود در بازار مسکن، تعداد فروشندگان افزایش یافته و البته به گفته مشاوران املاک، خریدار در بازار وجود ندارد.

در شرایط فعلی که بازارهای موازی مسکن اعم از ارز، طلا و بورس به ثبات رسیده، سناریوهای احتمالی بازار مسکن با چالش مواجه شده است. اما تجربه نشان داده است که بازار املاک به طور سنتی با شروع فصل پاییز و پایان فصل جابجایی کاهش می یابد. به گفته کارشناسان این وضعیت حداقل تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت. در سه ماهه پایانی سال گاهاً عوامل خارجی بر بازار مسکن تأثیر می گذارد. اما در صورت تداوم ثبات بازار ارز، بعید است در پایان سال با تورم مواجه شویم.

مهرداد بزرگپاش وزیر راه و شهرسازی در روزهای اخیر گفت: در حال حاضر خبرهای خوبی مبنی بر کاهش قیمت مسکن در همه کشورها شنیده می شود و باید دوباره کاهش یابد. این تاثیر مستقیم بر بازار اجاره دارد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

پاربرگ سایت

تماس با ما