تصمیم دختر دروش پس از دعوای جنجالی رونالدو


آفتاب نیوز :

استقبال باشگاه پرسپولیس از کاروان النصر عربستان و حضور رضا دروش به همراه دخترش هنگام ورود کریستیانو رونالدو و سادیو مانه فضا را برای مدیرعامل پرسپولیس ایجاد کرد.

دروش در خصوص همراهی دخترش در مراسم استقبال از رونالدو و گرفتن عکس یادگاری با او گفت: حرص و حسادت تاروپود خیلی ها را تحت تاثیر قرار داده است. من هر بار از فرزندانم استفاده کردم. خوشبختانه، ما بخشی از گروهی نیستیم که ما را برای هر یک از اعضای خانواده مشروع بدانند. از او به عنوان مترجم کمک گرفتیم. این اولین بار نبود، اما دوربین آنجا نبود. من یک سوال داشتم که فکر می کردم ممکن است بسیاری از مردم با پرسیدن آن در مورد فلسطین موافق نباشند. می خواستم مطمئن شوم که این سوال پرسیده شده است. اتفاقاً اصرار داشت که به محیط یک مرد نیاید. گفتم عیبی ندارد. چون می خواستم این سوال را از طرف باشگاه بپرسم. رونالدو نیز بسیار خوشحال شد و گفت: خوشحالم که از این افراد دفاع می کنم.

مدیرعامل پرسپولیس که برای بسیاری از نامه های خارجی خود از دخترش به عنوان مترجم استفاده می کرد، هنوز پولی به دخترش نداده است. دختر دروش در دو جلسه کاری دیگر با پدرش نیز به عنوان مترجم حضور داشت اما نقش سازمانی دریافت نکرد اما حضور او در کنار پدرش هنگام ورود رونالدو سر و صدای زیادی ایجاد کرد.

این موضوع حواشی زیادی را برای مدیرعامل پرسپولیس به همراه داشت تا او باید مراقب ادامه کار دخترش باشد. بنابراین دختر مدیرعامل پرسپولیس دیگر فعال نیست و فقط در زمینه ترجمه به پدرش کمک می کند.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

پاربرگ سایت

تماس با ما