بهترین مرکز کاشت مو در تهران معرفی 4 کلینیک برتر کلینیک کاشت مو ایران FIT

معمولاً کاشت موی طبیعی در بهترین کلینیک کاشت مو در شهر تهران به روش های میکروگرافت، SUT، FIT، FUT و ترکیبی انجام می شود. درحال حاضرتنها راه درمان وترمیم موهای ازدست رفته استفاده از پیوندموی طبیعی است که این پیونددرنواحی مختلف ازجمله(سر – ابرو – ریش – سبیل – مژه – نواحی اسکار) قابل انجام است . کاشت مو اولین بار درسال 1939توسط پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda مطرح وسپس درسال 1959توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید. روند بهبودی به دلیل برخی عوامل مانند سازگاری و تنظیم موها تا یک سال متغیر است.

کاشت مو تهران

یکی از بیشترین دغدغه های افرادی که کاشت مو در تهران انجام میدهند تراشیدن موها است که انحصارا در کلینیک VIP کاشت مو برای طاسی شقیقه و هیرلاین بدون کوتاهی انجام میشود. منطقه پشت سر و بغل های سر که از آنها دکتر مینا شریفی قیمت کاشت مو در تهران مو برداشته می شود را اصطلاحا بانک مو می نامیم . تمامی گرافت‌ها از یک ناحیه اهدا کننده که دارای موهای پرتراکم‌تر و سالم‌تری نسبت به سایر بخش‌های سر دارد برداشته می‌شود که به آن بانک مو گفته می‌شود.

برداشت گرافت‌ها از بانک مو

سایت فایند کلینیک در سال 1398 در زمینه بلاگ پزشکی و درج آگهی شروع به فعالیت نمود.

به‌مدت دو هفته محل برداشت مو در پشت‌سر را به‌طور مرتب در طول روز و شب گرم و مرطوب نگه داريد.

کلینیک پوست و مو و زیبایی و کاشت مو فرهمند در یک نگاه

ما با کاشت ریش به شما این اطمینان را می‌دهیم که به ظاهری جذاب، مردانه و پرانرژی خواهید رسید. تیم مجرب و حرفه ای ما با آخرین روش‌های جهانی کاشت ریش آشناست تا بهترین نتیجه را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. در واقع گرافت گروهی از فولیکول‌های مو است که از ناحیه اهداکننده برای پیوند گرفته می‌شود. چون موهاي كاشته شده از نواحي برداشته مي شوند كه فاقد گيرنده براي هورمونهاي مردانه مي باشند لذا اين مو ها تا پايان عمر باقي مانده و نخواهند ريخت.

پس از آن به روش مینی گرافت روی آورد و در نهایت در سال های اخیر به از روش میکروگرافت و واحد فولیکولار استفاده می نماید. کاشت مو را با جدیدترین روش‌های روز دنیا در فضایی دلنشین و آرام همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعت در اختیار داشته باشید. با یک‌بار مراجعه به کلینیک پوست و مو مارال از تمامی مزایای خدمات ما بهره‌مند ‌شوید و با رضایت بیشتری به نتیجه دلخواه خود ‎برسید.

تهران امروزه به یکی از قطب‌های اصلی کشور تبدیل شده که با وجود کلینیک‌ها و پزشکان و متخصصان مجرب بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در اختیار مردم قرار میدهد.

  • شامل از بین بردن موهای زائد ، برطرف کردن اثر کم پشتی (با روشی متفاوت با کاشت مو) و همچنین از بین بردن چربی های موضعی و کمک به داشتن پیکری زیبا .
  • این موضوع باعث می‌شود که برخی کلینیک‌ها، تنها روش‌های محدودی را برای کاشت مو به شما پیشنهاد دهند که نیاز به تجهیزات زیادی نداشته باشد و شاید این روش‌ها برای شما چندان مناسب نباشند.
  • برای انجام این کار، انتخاب مرکز کاشت مو در تهران ممکن است بر اساس سابقه آن و میزان رضایت بیماران قبلی آن کلینیک از کاشت مو باشد.
  • در کلینیک رز کاشت مو به روش Fit و Fut و یا بصورت ترکیبی برای نتیجه دهی مطلوب تر انجام می پذیرد.
  • در نگاه اول تعداد پرشمار کلینیک‌های زیبایی و کاشت مو باعث می‌شود فکر کنید یافتن بهترین مرکز کاشت مو در تهران بسیار آسان است.
  • بنابراین گردشگران از کشور‌های مختلف دنیا برای کاشت مو در تهران به کلینیک‌های مختلف مراجعه می‌کنند.

5 ماه پیش همسرم عمل کاشت مو رو در کلینیک ایران فیت انجام داد و الان دقیقاً همون چیزی شده که انتظارشو داشتیم. کلینیک پوست و مو هلیا  با تمرکز بر کاشت مو، ابرو و ریش طبیعی یکی از کلینیک‌های کاشت مو معروف تهران است. آقای دکتر حمید خراسانی خدمات کاشت موی میکروگرافت به صورت انحصاری در این کلینیک انجام می‌دهد. این مرکز از تجهیزات پیشرفته‌ای برخورداز است واز انجمن‌های کاشت معتبر اروپا و ترکیه نیز مجوز فعالیت دارد.

کاشت مو تهران

افراد قبل از هر اقدامی برای انجام این روش باید در ابتدا در جلسات مشاوره شرکت کنند تا با توجه به شرایط فرد برای انجام این عمل اقدامات لازم انجام بگیرد. بنابراین یک کلینیک خوب کاشت مو باید دارای جلسات مشاوره قبل از عمل باشد، و آزمایشات لازم را نیز انجام دهد تا با بررسی شرایط فرد و آزمایشات بهترین تصمیم اتخاذ شود.

در حال حاضر کلینیک هلیا شناخته‌شده‌ترین و استانداردترین مرکزی است که در تهران با کمک دکتر خراسانی، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. کلینیک هلیا با بهره‌مندی از کادر درمانی مجرب و ارائه مشاوره رایگان، می‌تواند شما را در انتخاب بهترین متود درمانی و مراجعه به بهترین کلینیک‌های پوست و مو در ایران همراهی کند. کلینیک دکتر نیلفروش زاده یکی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران می باشد. مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو دارای مزیت‌های بسیار زیادی می باشد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رفتار پرسنل و پرستاران نیز همواره مورد نقد عموم مراجعین و مردم قرار دارد. در کلینیک خانه سفید، پرستاران با رفتار مودبانه خود بهترین برخورد را با مراجعین داشته و احترام زیادی برای بیماران قائل هستند. همچنین وجود کارشناسان و مشاوران با تجربه می‌تواند یک مرکز درمانی را تبدیل به بهترین مرکز کاشت مو کند. چراکه افراد معمولا از نحوه و شرایط کاشت مو آگاه نبوده و تنها اطلاعات محدودی در اینترنت کسب کرده‌اند که هیچکدام برای انتخاب بهترین روش درمانی کفایت نمی‌کند.

کاشت مو تهران

تا 10 روز بعد از کاشت مو باید از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و عمودی پرهیز کنید، زیرا تماس مستقیم سر با آب به گرافت های کاشته شده آسیب وارد می کند. بله، به لحاظ اینکه برای کاشت مو، از موهای پشت سر استفاده می شود و موی پشت سر به علت نداشتن گیرنده های هورمونی نمی ریزد، می توان گفت کاشت مو دائمی است.

این تیم باید متشکل از افرادی با تجربه و متبحر باشد تا عوارض بسیار نادر جراحی کاشت مو دامن گیر شما نشوند. همچنین با رعایت نکات و تکنیک های جدید مو های کاشته شده با درصد بالایی رشد کنند. مهم ترین چیزی که فردی که تصمیم به پیوند و یا کاشت مو دارد باید به آن اهمیت دهد، پزشکی است که این پروسه را انجام خواهد داد. متاسفانه در برخی از کلینیک های کاشت مو، این کار توسط دستیار پزشک و یا افراد غیر حرفه ای انجام می شود؛ در صورتی که تجربه و تخصص متخصص کاشت مو حرف اول را در این زمینه می زند.

  • خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه خدمات زیبایی و پوست و مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است.
  • با این حال، در انتخاب مرکز کاشت مو، بهتر است توصیه‌های پزشکان و مشتریان قبلی را در نظر گرفته و به دنبال یک مرکز با تجربه، مجرب و با کیفیت باشید.
  • دکتر جیحانی در حال حاضر یکی از بهترین متخصصان انواع کاشت موی طبیعی در تهران می‌باشند.
  • در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های معرفی شده در این مقاله صرفا جهت معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آن ها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید.

کلینیک مراقبت های زیبایی ایران نوین با 18 سال سابقه فعالیت موفق و جذب حاذق ترین کادر پزشکی یکی از بهترین مراکز کاشت مو در سعادت آباد تهران است. زیبایی و آراستگی موها اتفاقی نیست و برای بهبود وضعیت موهایتان می بایست از خدمات بهترین کلینیک کاشت مو در شهر تهران استفاده نمایید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

پاربرگ سایت

تماس با ما
محتوا در این سایت توسط هوش مصنوعی و بر اساس اطلاعات اینترنتی تولید می‌شود و ما هیچ گارانتی‌ای برای دقت آن نمی‌دهیم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.