بانک سینا و پیشرفت در ارائه وام قرض الحسنه مسئولیت اجتماعی در برترین اهداف بانک سینا

عنوان 20- وام قرض الحسنه به عنوان وام بدون بهره با پرداخت معقول یکی از روش های مهم و گسترده در اقتصاد جهان است که به عنوان ابزاری مالی برای کمک به افراد نیازمند به کمک مالی مورد استفاده قرار می گیرد.

دولت در سال‌های اخیر در راستای اجرای تعهدات اجتماعی خود، همزمان با اجرای طرح پرداخت وام ازدواج و زایمان، برنامه‌های مختلفی را برای کمک به بنگاه‌های کوچک و پرداخت وام به این بخش در دستور کار قرار داده است. همچنین در تلاش برای ایجاد مشاغل جدید است.

بانک سینو یکی از بانک هایی است که در دستورالعمل های کاری خود با توجه به تلاش و همکاری بانک سینو در اجرای برنامه های ابلاغی دولت و هماهنگی با سیاست های نظام کلان در چارچوب طرح جوانان، همواره بدهی های کرزالحسنه را پرداخت کرده است. . از جمعیت طبق برنامه جوانان جمعیت مورد قدردانی قائم مقام رئیس جمهور و معاون اول شورای اسلامی قرار گرفت.

بهترین رکورد بانک سینا در موسسه کرز الحسنهبانک سینو در چارچوب ایفای تعهدات اجتماعی خود و در چارچوب برنامه های دولت و شورای اسلامی در راستای ترویج ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده، توانست کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهد. در چارچوب پیشنهاد بانک مرکزی تاجیکستان. مقررات و بخشنامه ها

بانک سینو در پنج ماهه امسال بیش از 655 میلیارد تومان وام ازدواج و حدود 190 میلیارد تومان وام تولد به افراد واجد شرایط پرداخت کرده است.

یعنی حدود 55 درصد از بودجه اختصاص یافته به این بانک برای وام ازدواج در پنج ماه امسال و حدود 50 درصد در مورد وام تولد محقق شده است. انجام شده در مدت مذکور که حاکی از پیشرو بودن این بانک در پرداخت وام قرض الحسنه است. و بهبود زندگی آنها این بانک تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از 970 فقره وام اشتغالزایی پرداخت کرده است.

ترویج سنت قرض الحسنه و اشتغال و کمک رسانی همواره یکی از اهداف مهم بانک سینا بوده است. استقرار متقاضیان تامین اجتماعی و ودیعه مسکن.

بررسی گزارش فعالیت بانک سینو در کدال نشان می دهد که این بانک در سال 1401 حجم وام خود را بیش از 130 درصد افزایش داده است به طوری که موجودی وام بانک از 1.7 هزار تومان در ابتدای سال 1401 به 4 هزار صوم رسیده است. پایان سال گذشته

افزایش گزینه های پرداخت بدهی بانک سینو در سال جاری ادامه یافت، زیرا گزارش کدال نشان می دهد موجودی وام های این بانک در پایان مردادماه امسال به بیش از 5.1 هزار تومان رسیده است.

عملیات بانک سینو برای بهبود رفاه و استاندارد زندگی مردماقدامات بانک سینا در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه، افرادی را که به دلایل مختلف امکان دسترسی به سرمایه گذاری یا استقراض از بانک ها را ندارند، تشویق می کند تا از این طریق تامین مالی شوند.

در واقع وام قرض الحسنه به افرادی که در شرایط بد مالی هستند کمک می کند. بانک سینو با اعطای وام به افرادی که در شرایط بد مالی هستند، زمینه ایجاد اشتغال و تولید را فراهم می کند. از سوی دیگر پرداخت وام های قرض الحسنه نیز باعث بهبود رفاه و زندگی افراد نیازمند می شود.

اما از سوی دیگر پرداخت وام های قرض الحسنه بانک ها نیز با مزایا مرتبط است. بانک ها می توانند با پرداخت وام های قرض الحسنه همکاری خود را با جامعه افزایش دهند و شهرت خود را ارتقا دهند.

همچنین بانک ها با ارائه وام قرض الحسنه می توانند تقاضای خدمات بانکی خود را افزایش داده و رقابتی تر در حوزه بانکی کشور فعالیت کنند. از محل کارمزدهای خود، بنابراین تلاش «سینو بانک» برای سودجویی نبوده، بلکه صرفاً در راستای ایفای تعهدات و مسئولیت اجتماعی بوده است و مطمئناً سود بیشتری را نسبت به سایر کانال ها نصیب این بانک خواهد کرد.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

پاربرگ سایت

تماس با ما