بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست ؟ کلینیک خانه سفید

با افزایش فشار بافت، خون رسانی به ریشه مو ضعیف می‌شود و موها شروع به ریزش خواهند کرد.

در کاشت مو به روش FUT که تحت بیهوشی موضعی صورت می‌پذیرد، نوار باریکی که دارای حداکثر 2 سانتی متر عرض و 25 سانتی‌متر طول می‌باشد، از پس سر فرد بیمار استخراج می‌شود . علت پوسته‌پوسته شدن سر بعد از کاشت مو جراح برای جایگذاری فولیکول‌های جدید در ناحیه پیوند، برش‌های کوچکی ایجاد می‌کند، همین برش‌های کوچک دلیل اصلی بروز پوسته‌ها بعد از عمل هستند. اگر نواحی سر که کاشت مو روی آن انجام می شود دارای تار موهای کم و نازک است، بهتر است آنها را پیش از عمل بتراشید، زیرا در این صورت جراح دید بهتری برای قرار دادن دقیق گرافت های مو خواهد داشت. از دیگر دلایل ریزش مو می توان به عدم مراقبت و نگهداری درست از موها، استفاده از شامپوی نامناسب، خواب ناکافی، استرس زیاد، شیمی درمانی، و عفونت و بیماری های قارچی مربوط به سر اشاره کرد.

در کل، کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد در رفع مشکلات ریزش مو و کمبود مو است. کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی از جراحان و متخصصان مجرب، به بیماران خود خدماتی با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهد. با انجام جلسات مشاوره رایگان و تدوین پلان درمانی شخصی سازی شده برای هر بیمار، این کلینیک باعث اطمینان بیشتر بیماران از خدمات خود شده است. همچنین، استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیت بالا، باعث ارائه خدمات با کیفیت و قابل قبول به بیماران شده است.

بیمار معمولا می‌تواند موهای خود را پس از گذشت 6 ماه، به دلخواه حالت دهد و از نتیجه رشد موهای خود لذت ببرند. 3 تا 4 ماه پس از انجام روش کاشت مو، موهای تازه کاشته شده شروع به رشد می‌کنند. در ابتدا موهای نازک ظاهر شده و با گذشت زمان ضخیم‌تر و پر پشت‌تر می‌شوند. موهای کاشته شده به مدت دو هفته رشد می نماید و بعد از دو هفته ریزش می کند و بعد از یک ماه تقریبا مانند قبل از کاشت می شوید !

شما میتوانید برای کسب مشاوره یا تعیین وقت با کارشناسان کلینیک کاشت مو آنیل تماس بگیرید.

کلینیک تهران نوین با کادری مجرب، محیط مناسب و امکانات و تجهیزات به روز دنیا  آمادگی خود را جهت ارائه تمامی خدمات حوزه پوست، مو و  زیبایی را به مراجعه کنندگان محترم اعلام می نماید.

با سلام بله سخته ولی شما هزینه می‌کنید، دوران نقاهت رو باید بگذرونید پس بهتره در نهایت بهترین نتیجه رو بگیرید. همانطور که گفته شد، در صدف ما به فکر شما هستیم و وضعیت اقتصادی امروز را در نظر گرفته‌ایم.

کلینیک تخصصی کاشت مو ، ابرو

از آنجا که باز کردن کلینیک کاشت مو کار خیلی سختی نیست؛ افراد زیادی به این کار سوق داده شده می شوند. در چنین حالتی، جای تعجب ندارد که قیمت ها بسیار ارزان تر از معمول به نظر رسند! متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل دیدن قیمت های مناسب، این نوع کلینیک های بدون مجوز را ترجیح می دهند.

ماساژ نواحی اهداکننده می‌تواند باعث به جریان انداختن خون در عروق و تا حدودی جلوگیری از ریزش مو شود. آزمایشات لازم قبل از کاشت موپس از انتخاب نحوه کاشت مو، پزشک از فرد درخواست می‌کند که آزمایش‌های عمومی مانند کم خونی، فشار خون بالا، دیابت، کمبود اکسیژن یا آهن و مشکلات انعقادی خون را که بر کیفیت فرآیند کاشت مو موثر هستند انجام دهد.

چیزهایی که باید قبل از انجام کاشت مو بدانید

یکی از مراکزی که این خدمات کاشت مو را در تهران ارائه می‌کند، کلینیک صدف است.

اما می توان با رعایت یک سری نکات و دقت کافی انتخاب درستی انجام داد .در ادامه مقاله به بررسی چند تا از ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در تهران می پردازیم. کاشت مو تهران در صورتی که می خواهید بهترین دکتر کاشت در ایران را برای رفع طاسی سر خود انتخاب کنید ، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

این جلسات مشاوره، به بیماران کمک می‌کند تا با اطمینان بهتری به خدمات کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد مراجعه کنند.

در کنار داشتن تجربه و مهارت ، بهترین دکتر کاشت مو در تهران کسی است که بتواند دانش خود را به روز نگه دارد و هر ساله برای یادگیری متدهای جدید و روی کار آمده پیوند مو تلاش کند و در کنگره های بین المللی تخصص خود فعالیت مداوم داشته باشد. چنین دکتری با بکارگیری تکنیک های جدید درصد خطا پیوند مو را کاهش می دهد و احتمال بروز عوارض ناگوار را کمتر می کند.

معمولا در مجموعه آلبوم عکس کاشت موی بیماران قبل نیز در وبسایت کلینک‌ها موجود است که می‌توانید به منظور تصمیم‌گیری بهتر، آن‌ها را مشاهده کنید. در تصاویر کاشت مو نواحی که کاشت بر روی آن‌ها انجام شده است، قبل و بعد از انجام جراحی  و در روش‌های مختلف کاشت مو به وضوح مشخص است. معمولا در آرشیو مربوط به کاشت مو فیلم کامل جراحی نیز موجود است که می‌توان روند کلی آن را مشاهده کرد.

به همین دلیل داشتن موهای پرپشت برای همه مهم است و باید همیشه حواستان به آن باشد و به خوبی از آنها مراقبت کنید. از دست دادن موهای سر یک اتفاق ناگواری است که فرد دچار شده به آن را با استرس و نگرانی همراه می کند به همین دلیل افراد زیادی به فکر کاشت موی خود توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران هستند .

همین دلیل هرساله افراد زیادی را از کشور‌های مختلف دنیا به ترکیه می‌کشاند.

تفاوت بانک مو، گرافت مو و فولیکول مو چیست؟

حتما به خاطر داشته باشید قبل از هر تصمیمی برای کاشت مو با پزشک، جلسه مشاوره داشته باشید.

  • کلینیک ها و متخصصان پیوند مو بدون مجوز نمی توانند عملیات موفقیت آمیز در کاشت مو را انجام دهند.
  • دکتر امیرعلی موسوی دارای تاییدیه انجمن جامعه جراحان و انجمن طب سوزنی ایران هستند.
  • برای اروپائی‌ها و آمریکایی‌ها، هزینه کاشت مو در تهران، از ترکیه هم پائین‌تر است.
  • انتخاب روش کاشت موی مناسب برای شخصپزشک پس از بررسی دقیق مشخصات لازم برای عمل پیوند مو، بهترین روش کاشت مو را که دارای کمترین عوارض کاشت مو و بیشترین تاثیر باشد را با در نظر گرفتن درخواست خود بیمار برای او در نظر می‌گیرد.
  • دوره نقاهت پس از عمل کاشت مو از فردی به فرد دیگر متغیر است، اما به طور کلی بیشتر بیماران بعد از گذشت یک تا دو هفته بهبود یافته و به زندگی عادی خود باز می گردند.

کلیه کاشت موها در کلینیک مو ایران تحت نظارت مسقیم و سختگیرانه دکتر رضائی انجام می شود و قسمتهای مهم عمل نیز مستقیما توسط خود دکتر رضائی انجام می شود .

با مراقبت های بعدی صحیح، گرافت های وارد شده تا پایان عمر باقی می مانند.

اما با توجه به کیفیت بالای خدمات و استفاده از تجهیزات پیشرفته، هزینه‌های این خدمات در کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد، مناسب و قابل قبول است.

بنابراین پیش از انجام کاشت باید نتیجه تمامی آزمایشاتی که پزشک می‌خواهد در اختیار او قرار داده شود.همچنین این آزمایشات بیماری های مو را نیز شناسایی و نشان میدهد. منطقه پشت سر و بغل های سر که از آنها مو برداشته می شود را اصطلاحا بانک مو می نامیم .

کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی اورانوس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این پروسه به دلیل تحولات جدید در پزشکی توسط افراد زیادی انتخاب می شود. در گذشته این روش زیاد مورد استقبال نبود؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با ظاهر جدید و متفاوتی که این پروسه ایجاد می کند، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کلینیک پوست و مو آوینا با بهره‌گیری از پزشکان و کادر متخصص سعی بر ارائه؛ بالاترین کیفیت خدمات با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد مصرفی مورد تایید FDA و سازمان غذا و داروی ایران در محیطی فعال زیبا و بهداشتی را دارا می‌باشد. ما بر اساس ویژگی های چهره، میزان طاسی، و تراکم مدنظرتان؛ بهترین روش کاشت مو را به شما پیشنهاد میکنیم.

این مجموعه با جدیدترین دستگاه ها روز دنیا در زمینه زیبایی و جوانسازی بهترین نتیجه را برای مراجعه کنندگان عزیز به ارمغان می آورد تا ظاهری طبیعی و نرمال فراهم شود و به خوبی عیب های چهره برطرف گردد. همکاران زبده و مجرب کلینیک پوست مو زیبایی صدف، در زمینه‌های جراحی پلاستیک، پوست، مو، زیبایی، لیزر و تغذیه و رژیم درمانی با بهره‌گیری از بروز‌ترین تجهیزات و امکانات، سعی در ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مراجعه‌کنندگان دارند. به همین دلیل کلینیک صدف یکی از محبوب‌ترین‌های کلینیک تخصصی پوست تهران است. با استفاده از تکنولوژی هوشمند کاشت مو در تهران، قبل از انجام پیوند مو ، ابتدا از سر و صورت شما اسکن سه بعدی گرفته می شود.

در این کلینیک به صورت تخصصی فقط کاشت موی طبیعی انجام می شود و دکتر رضائی علاوه بر داشتن تخصص جراحی در زمینه پیوند مو دارای گواهینامه  آکادمی پزشکان زیبایی آمریکا در زمینه پیوند مو می باشد .

کاشت مو تهران

در نتیجه موارد بالا بهتر است برای تعیین هزینه کاشت مو برای شما با کلینیک زیبایی آنیل تماس گرفته و ضمن مشخص شدن هزینه کاشت مو برای شخص شما، بهترین روش کاشت مو و مناسب‌ترین روش را نیز توسط پزشک متخصص این حوزه مشخص کنید.

چرا که در این منطقه از تهران کلینیک تخصصی مراقبت های زیبایی CIP با بیش از دو دهه تجربه و سابقه درخشان میزبان شما خواهد بود و برترین خدمات را در اختیار شما قرار می کنید.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما