iuiffbanner

تکامل بازی های ویدیویی و صنعت گیم؛ قسمت اول اهورامگ

بخش مبارزات به صورت تیمی بوده و هم‌تیمی‌ها باید برای کسب پیروزی در نبردهای PvP به خوبی با هم همکاری داشته باشند. بازی Smite گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای دارد و تعجبی نیست که این اثر توانسته در رقابت‌های eSports هم طی سال‌های اخیر حضور پررنگی داشته باشد. این بازی مبارزه‌ای و جالب دارای شخصیت‌های گوناگونی است؛ از ریمن (Rayman) گرفته تا ثور (Thor).

تکامل بازی‌های ویدیویی

این‌جا همان جایی است که نیروهای عرفانی سلطنت کرده و یکی از سنگین ترین بازی های اندروید را ایجاد کرده‌اند. هر چه قدر که قهرمان خود را قدرتمندتر کنید، بهتر می‌توانید کامبک زده و در مبارزات دیوانه‌وار بازی پیروز شوید. چالش‌ها رفته رفته بی‌رحمانه‌تر شده و استراتژی خود را باید کم کم تغییر دهید. زمانی که وارد ماموریت شدید، چالش‌ها بیشتر شده و شما صرفا نباید تسلیم شوید. در یکی از سنگین ترین بازی های اندروید می‌توانید باید رویه‌ای را اتخاذ کنید که کاملا به آن آشنا هستید. شما برای بازی حتی با صفحه نمایش کوچک گوشی هوشمند خود هم می‌توانید وارد جهان غنی و گرافیکی شوید.

با توجه به اینکه نسخه پیکسلی، ظاهر معتبرتر و بیشتر از ۱۱ میلیون کاربر دارد، ما هم بیشتر به این نسخه می‌پردازیم. البته لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، بازی Blum تنها با وارد کردن ایمیل و قرار گرفتن در لیست انتظار (Waitlist) قابل اجراست. همچنین کانال تلگرامی بلوم بیش از ۶.۵ میلیون عضو دارد و بیش از ۱۰ میلیون کاربر هم در این بازی ثبت نام کردند.

لحظات نام آشنا و جالبی همراه با سلاح‌های متنوع وجود دارد و هر چه قدر که بیشتر بازی کنید.هر چه قدر که بیشتر در محیط مخفی شده و با تاکتیک به سراغ کشتن دشمنان خود بروید، موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. در همین راستا، ما فکر می‌کنیم که بازی BrightRidge پتانسیل تبدیل شدن به یک اکشن و نقش آفرینی کامل و عالی را داشت، اما سازندگان در حق آن بی انصافی کرده‌اند. نبود این ویژگی‌ها لزوما بخش‌های دیگر را با ضعف روبرو نکرده است و همچنان بازی به اندازه کافی برای موفقیت گام برمی‌دارد. از برخی جهات، قدردانی از آن‌چیزی که این بازی در اختیار شما می‌گذارد، چندان ساده نیست.

صداپیشگان کاراکترهای مختلف بازی در اختیار شما هستند تا حس و حال اصلی بازی را دریافت کرده و همین‌طور ماموریت‌های خود را با موفقیت به سرانجام برسانید. مکالمات در این بازی به شکل متفاوتی جلو رفته و گاهی اوقات هم ترجمه نامفهومی دارند. بازی باعث می‌شود که هر تیری که از کمان پرتاب شده و شمشیری که آخته می‌شود را ارزشمند بپندارید.

بازی‌های زامبی‌محور اندروید معمولا چنین هستند و چندان نمی‌توانند داستان خوبی را تعریف کنند. تجربه بازی ترسناک بقای شرکت Creative Assembly نه‌تنها توسط Feral Interactive به موبایل منتقل شده است، بلکه اثری فوق‌العاده و یکی از سنگین ترین بازی های اندروید را هم رقم می‌زند. این بازی فوق العاده هر هفت بسته الحاقی از جمله Crew Expendable را هم داشته و حالت بقا را هم ارائه می‌کند.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.