پکیج سئو و خرید بک لینک آلفا، 40 بک لینک دائمی از سایتهای پیج رنک 10

اما با این حال بک لینک های انبوه هنوز هم برای تقویت بک لینک های لایه های بعدی لینک سازی و یا برای تسریع در ایندکس شدن آن ارائه می شوند که به عنوان یک سرویس مکمل لینک سازی نیز می توان از آن استفاده نمود. در پکیج و دوره لینک بیلدینگ حرفه ای که توسط وب سایت مدیر سئو منتشر شده ما بر آن شدیم تا تمامی اصول، قوانین و ضوابط لینک سازی حرفه ای را به شما عزیزان ارائه دهیم تا با اطلاعات کامل اقدام به لینک سازی کنید. بک لینک های متنی بک لینک های دریافتی با استفاده از کلمه کلیدی یا همان انکرتکست بوده و لینک هایی قابل کلیک هستند که در داخل متن، های‌لایت شده و برجسته به نظر می رسند و با کلیک روی آنها صفحه وب مورد نظر باز می شود.

  • همچنین ایمپرشن از ۳۱.۶K به ۳۱.۶K و نرخ کلیک از ۶.۷ درصد به ۷.۵ درصد رشد داشته است.
  • در این روش از بهینه سازی و سئو کامل سایت، تمام سایت شما به طور کامل توسط سئوکار یا شرکت خدمات سئو، بهینه سازی می شود.
  • برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید.
  • بازخورد دریافت بک لینک از سایت های ایرانی بسیار مناسب هست و این بک لینک ها همانند طلا هستند البته اگر اصول لینک بیلدینگ رو رعایت کنیم.
  • در اون نوشته به طور مفصل در مورد اینکه چه بک لینکی خوب هست توضیح دادیم.

خیر، سرفصل های این پکیج سئو به گونه ای طراحی شده تا تمامی افراد با هر سطح دانشی درباره سئو بتوانند از آن استفاده کنند و مباحث ارائه شده در آن را بیاموزند. بنابراین شما برای شروع این دوره به هیچ گونه پیش نیازی احتیاج نخواهید داشت. هر کدام از این شبکه های اجتماعی عمومی کاربردهای خاص خودشان را دارند به عنوان نمونه برخی برای فضایی برای اشتراک گذاری مطالب علمی هستند، برخی برای ارتباط کسب و کار ها با یکدیگر هستند.

توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. اما وقتی که بک لینک های بی ارزش برای سایت بسازم، نه تنها باید چندین برابر هزینه کرده و آنها را با بک لینک خوب جایگزین کنم، بلکه باید مدت زیادی هم با چند برابر قدرت روی سایت فعالیت کنم تا گوگل سابقه بد و خرابش را نادیده بگیرد.

در پکیج سئو کلمه کلمات کلیدی، علاوه بر بهینه سازی کل سایت، لینک سازی خارجی، بدون استفاده از تکنیک های گلاه سیاه، نیز انجام می شود. در لینک سازی خارجی، عموما ساخت تعدادی از لینک ها به صورت دائمی و تعدادی دیگر موقتی بوده که برای این منظور، حتما باید از استراتژی مناسبی استفاده شود. همچنان یادآوری می کنیم که همزمان با خرید بک لینک دائمی و لینک سازی، لازم است در مباحث سئوی محتوا و سئو داخلی و تکنیکال نیز ورود نمائیم تا شاهد رشد بیشتری باشیم. با این حال چنانچه ملاحظه می نمائید صرفاً از طریق سفارش بک لینک و لینک سازی، وب سایت رشد قابل توجهی داشته اشت. خدمات بک لینک ارزان و دائمی و قوی همانند یک نیرو محرکه و سوخت برای حرکت رو به جلوی سایت شماست. با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی توانستند رشد قابل توجهی را به وجود بیاورند که در ادامه، برخی از تاثیرات لینک سازی و سئوی اصولی را ملاحظه خواهید کرد.

به صورت خلاصه و مفید استراتژی های ساخت بک لینک بر مبنای جدیدترین آپدیت های گوگل را به شما آموزش خواهیم داد. این روزها خیلی از افراد با سئو و لینک بیلدینگ آشنایی نسبی پیدا کرده اند ولی اینکه چطور با استراتژی و بهینه قدم به قدم برای یک پیج یا صفحه متناسب با کلمه کلیدی خود بک لینک بسازید کسی به شما نمی گوید. برای شما که قصد رقابت با حرفه ای ها دارید حتما می دانید که روش بک لینک سازی کلاه سفید نتیجه نمی دهد، هیچ کس به صورت طبیعی دنبال این نیست که به سایت شما لینک بدهد و یا مطالب شما را به اشتراک بگذارد.

چرا که گوگل هم به دنبال وب سایت هایی است که خودش را با آخرین تغییرات الگوریتم ها وفق داده و به نوعی یک رقابت سالم را با دیگر رقبا شروع کند. متأسفانه خیلی از افراد که در حیطه لینک سازی فعالیت می کنند تصور می کنند با لینک سازی های متعدد و مداوم و بعضاً تکراری می توانند دل موتورهای جستجو را به دست بیاورند. اما غافل از اینکه گوگل خیلی هوشمندتر از این حرف ها است و این نوع لینک سازی از نظر آنها اسپم تلقی می شود. نکته مهم این است که تعداد بک لینک هایی که ایجاد می کنید اصلاً مهم نیست بلکه موردی که بسیار اهمیت دارد، کیفیت لینک هایی است که ایجاد می کنید. رپورتاژ آگهی که یکی از بهترین بک لینک دائمی محسوب می شود، علاوه بر طبیعی، سالم و بی خطر بودن می تواند از نظر گوگل هم ایده آل محسوب شود.

تعرفه سئو

داشتن یک سایت با وضعیت داخلی مناسب یا همان سئو داخلی مناسب، می تواند پیش نیاز لینک سازی خارجی باشد. چرا که منابع خارجی هرگز به سایت هایی که بهینه طراحی نشده باشند لینک نمی دهد. بنابراین فراموش نکنید که فعالیت های لینک سازی شما باید حتما از درون سایت آغاز شود. وقتی از استراتژی لینک سازی خارجی و یا داخلی صحبت می کنیم، به طور خلاصه قصد داریم بگوییم که اجرای لینک بیلدینگ نباید بدون ضابطه و بی برنامه باشد. اما اینکه چگونه برنامه و استراتژی لینک سازی تدوین و اجرا می شود در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد. بدون شک استفاده از آخرین آپدیت الگوریتم های گوگل و همچنین آخرین اصول لینک سازی حرفه ای به شما کمک می کند تا باعث رشد کسب و کار اینترنتی تان شوید.

به طور خلاصه، رپورتاژ خبری مجله ای ارائه شده توسط سئوسل به رپورتاژهایی اطلاق می‌شود که در شبکه‌ای از وب سایتهای خبری مجله‌ای اختصاصی درج می‌گردند. همچنین رپورتاژهای وبلاگی نیز به رپورتاژهایی اطلاق می‌گردد که در وبلاگ‌های ایرانی، یعنی سرویس‌های وبلاگدهی ایرانی درج می‌گردند (این رپورتاژها در شبکه‌ای از وبلاگ‌های ایجاد شده در سابدامنه سرویس‌های وبلاگی درج خواهند شد). اینکه شما بدانید چطور از سایت های معتبر بک لینک با کیفیت تهیه کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به نحوی که اعتبار سایت شما نیز نزد گوگل افزایش یابد. قبلا هم تاکید کردیم که ساخت بک لینک و نحوه انجام آن از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو است. در واقع بعد از اینکه سئوی داخلی سایت از جمله محتوای باکیفیت و لینک سازی صحیح داخلی مطمئن شدید باید فقط تمرکزتان روی نحوه ایجاد بک لینک قوی و با اعتبار برای سایت تان باشد.

به طور کلی هدف هر ابزار آنالیز بک ‌لینک این است که کلمات کلیدی، لینک‌ها و اعتبار سایت‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها لینک بگیرید را به شما ارائه کند. همچنین این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا متوجه شوید رقیبان شما دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهند. نکته اینجاست که اگر این استراتژی را نداشته باشید، به احتمال بسیار زیاد یا نتیجه مناسبی از بک لینک ها نمیگیرید، یا حتی ممکن است گوگل متوجه رفتار مشکوک تان شده و سایت تان را جریمه کند. همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر بک لینک در این پکیج ها محصولات دیگری مثل شوسیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هم دیده میشود. البته شاید تعداد بک لینک ها کمی زیاد به نظر برسد اما خب باز هم نتیجه نهایی تا قبل از خرید مشخص نمیشود.

ما در مسیر بک‌لینک‌سازی که معمولا برای افراد سخت است همراه شما خواهیم بود. پس از ثبت سفارش محصول طی ۱۲ ساعت کاری مشاوران ما برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت. این مدت زمان معمولاً پله ای بوده و ممکن است در روزهای اول شاهد هیچ نتیجه قابل توجهی نباشیم. همچنین این مدت زمان به سطح رقابتی موضوع سایت شما و هزینه ای که انجام می دهید بستگی دارد. در واقع کل بحث های موجود در دنیای سئو وابسته به تست و آزمایش های مختلف می باشند، مهم این است که شما خلاق باشید و هر روز با ایده های جدیدتر وارد عمل شوید و آن را تست کنید.

البته این اعتبار به نوع لینک، لینک‌دهنده، نحوه انتشار، نحوه لینکسازی، ابزارهای بررسی لینک‌ها، بقیه سیگنال‌ها و چیزهای دیگر بستگی دارد که در این دوره به تمامشان پرداخته می‌شود. هنوز هم بک‌لینک‌ها هستند که به سایت شما اعتبار بالایی می‌دهند و رتبه شما را چند پله بهبود می‌دهند. کلیه رقبای اختصاصی شما از نظر سئویی و جایگاه در گوگل آنالیز می شوند.

سئوسل با ارائه سرویس های خرید بک لینک ارزان، این افتخار را دارد تا با کمترین هزینه، سرویس های فروش بک لینک را به کاربران گرامی ارائه نماید. خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی.

برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. یکی از رایج ترین سوالاتی که از ما پرسیده می شود، تفاوت میان خدمات سئو سایت ویکی دمی و خدمات سئو تضمینی ما است. با افزایش رقابت در کسب و کار اینرنتی دیگر سئو داخلی به تنها جوابگو نیست و برای کسب رتبه های اول در گوگل نیاز است تا لینک سازی خارجی  را به صورت اصولی و دقیق انجام شود تا بتواینم جایگاه ها اول را در گوگل را به دست بیاوریم. در صورتی عدم استفاده از لینک سازی خارجی و با توجه به افزایش رقبا در آینده جایگاه‌های فعلی که دارید را نیز از دست خواهید داد و پس از مدتی بی خیال کسب و کار اینترنتی خواهید شد. بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند.

تمیزکاری لینک‌ها

در صورت هرگونه ابهام نیز می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. دقت داشته باشید که داشتن لینک های نوفالو زیاد می تواند حتی منجر به جریمه شدن شما باشد، پس از استفاده بی شد از حد و بدون استراتژی آن حتما خودداری کنید.

  • ولی اگر آشنایی مقدماتی با سئو دارید، این دوره به صورت مستقل به درد شما خواهد خورد.
  • با خرید پکیج 50 تایی بک لینک به سایت خود اعتبار ببخشید و بیشتر مورد توجه گوگل قرار بگیرید.
  • اگر وب سایتی به زبان فارسی دارید و می خواهید یک بک لینک معتبر ایجاد کنید یا یک بک لینک قوی و معتبر خریداری کنید، باید از وب سایت های فارسی زبان استفاده کنید.
  • در عوض آنها می توانند این پول را برای تولید محتوا، سفارش تولید محتوا، خرید رپورتاژ آگهی و تبلیغ سایت خود به شکلی که بک لینک های طبیعی را جذب کند، سرمایه گذاری کنند.

این امر نشان می دهد که گرفتار شدن در خرید لینک ها می تواند یک سابقه بدی در کارنامه یک سایت به جا بگذارد. ما در این دوره به طور کاملا تخصصی به شما تمام نکات و اصول لینکسازی خارجی صحیح را آموزش داده ایم. روش هایی را گفته ایم که خودمان در پروژه های سئو و بک لینک مشتریان خود انجام می دهیم، پس قطعا شما هم با عمل به این روش ها هیچ وقت دچار مشکل نخواهید شد. برای کسانی که به دنبال خرید بک لینک ارزان هستند ، این سایت جزء سایت های مناسب محسوب میشود. در سئو خارجی سایت با تبلیغ وبسایت در اینترنت و فضای اجتماعی، تلاش می‌کنیم تا محبوبیت، قدرت و اعتماد بیشتری به دست آوریم. تنها با معرفی لینک سایت است که می‌توان افراد را تشویق به بازدید از سایت کرد.

شما می توانید برای سایت خود به راحتی و در کمتر از 2 دقیقه بک لینک درست کنید. گاهی ممکن است یک سایت اصلا بک ‌لینک نداشته باشد یا تعداد آن‌ها محدود باشد، در این صورت نیز احتمال گرفتن لینک از طرف آن سایت خیلی کم است. زمانی که شما دچار جریمه شده باشید باید در قدم اول صبر کرده و به تحلیل بپردازید و ببینید علت اینکه پنالتی یا جریمه شده اید چیست. اصولا در سایت های ایرانی علت پنالتی شدن استفاده از لینک های مضر و اسپم می باشد که ممکن است توسط رقیب شما انجام شده یا خودتان اشتباها آن ها را ساخته باشید. شما با انجام لینک بیلدینگ اصولی می توانید به راحتی رقبای خود را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها قد علم کنید.

در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید.

بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu خود یکی از انواع بک لینک های رپورتاژی محسوب می شود که در سایت های دانشگاهی با دامنه edu و یا سایت های آموزشی با پسوند edu یا دیگر پسوندهای رایج منتشر می گردد. به دلیل قدرت و اعتبار بالای این سایت ها، خرید بک لینک edu (بک لینک دانشگاهی) می تواند به شدت به شما در افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی کمک کند. چرا که لینک سازی توسط این پکیج ها به صورت ترکیبی و جامع انجام می شود. این پکیج ها با خرید بک لینک انبوه برای سایت تفاوت دارند و به صورت تدریجی و در طی یک زمان مشخص اجرا می شوند و جزو قوی ترین پکیج های لینک سازی به شمار می روند و یک استراتژی مشخص و بهینه برای اجرای لینک سازی پیاده سازی می شود. در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید. این روزها بسیار از سئوکاران فقط روی این قسمت مانور می دهند و اگر فقط بر اساس این روش عمل کنیم باید هزینه های سرسام آور برای خود و مشتریان مان در نظر بگیریم.

پس بهتر است اگر تا الان بک لینک زیادی نداشته و سایت تان هم رتبه های خیلی خوبی ندارد، بیخیال رپورتاژ شوید. علاوه بر ویدیو بالا، اگر علاقه به ساخت بک لینک رایگان با کیفیت دارید حتما نگاهی به آموزش رایگان لینک بیلدینگ بی اندازید. “خرید بک لینک” در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود.

همانطور که قبلا گفته شد ، تیم ما پکیج های مختلف لینک بیلدینگ ارائه میدهد. تعامل و بازخورد کاربران با وب‌سایت شما نیز می‌تواند تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی و اعتبار وب‌سایت داشته باشد. کاربرانی که رضایت دارند و وب‌سایت را مفید می‌یابند، ممکن است به اشتراک‌گذاری و لینک دادن به آن کمک کنند. برای اینکه بتوانید سرعت ایندکس شدن صفحات را در موتورهای جستجو بالا ببرید، بهتر است به‌صورت دستی این کار را انجام دهید. چرا که این پروسه در موتورهای جستجو یاهو و گوگل کم طولانی و زمان‌بر خواهد بود. دوره آموزشی سئو VIP یک دوره صفر تا صد برای افرادی است که می‌خواهند در کمتر از شش ماه، تبدیل به خود شخص من به لحاظ تخصصی و مهارتی شوند.

به طور معمول، تعرفه سئو سایت بین 8 تا 20 میلیون تومان متغیر بوده و می تواند بسته به حجم پروژه و میزان تخصص سئوکار، حجم سایت، و میزان ایرادهای آن متغیر باشد. در این مرحله باید سایت را بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کنیم. عملکرد سایت، محتوای آن، ساختار صفحات، کاربردی بودن سایت برای کاربران و توجه به SEO در این مرحله بررسی می‌شوند. صحت سفارش بک لینک این جمله زمانی آشکار می شود که محتوای شما شامل برخی از ویژگی های مهم باشد. گوگل به محتوای تکراری اهمیت چندانی نمی دهد و قدرت اصلی از آنِ سایتی است که محتوای یکتایی را برای اولین بار تولید کرده است. تجربه راه‌اندازی ۶ کسب و کار مختلف رو دارم، مشاور ده‌ها برند بزرگ اینترنتی هستم و تا الان بیش از ۱۰ هزار دانشجو در دوره‌های آموزشی من شرکت کردن.

همونطور که ذکر شد، شما در یک منبع خارجی نمی تونید محتوای فارسی منتشر کنید. اما برای اینکه در اون سایت ها لینک سازی کنید برای شما راهکار خیلی خوب و تجربه شده ای داریم. یکی از تکنیک های ارزان ایجاد محتوا خصوصا در پروسه های لینک سازی (بدون توجه به جنبه کاربرمحور بودن و تنها از دید سئو)، استفاده از تکنیک اسپین می باشد. این تکنیک روش ها و فوت و فن مختلفی داشته و هر یک از همکاران در حوزه سئو از یکی از این متدها استفاده می نمایند. در تکنیک اسپین، محتواهایی که نسبتا مرتبط با موضوع سایت شما هستند به طور تصادفی و پراکنده از منابع مختلف و در قالب یک محتوای مستقل گردآوری و به نوعی بازنویسی ماشینی می شوند و یک محتوای جدید و یونیک سئو محور شکل می دهند.

شما با شرکت در دوره سئو خارجی می‌توانید به سرعت صفحات یک سایت را با تکنیک‌های سئو خارجی بهینه سازی کنید و در مدت زمان کمتری به جایگاه‌های بالاتر برسانید. در دوره سئو خارجی شما به صورت کامل تمام کارهایی که باید در خارج از سایت خودتان برای بهینه‌سازی انجام دهید را کامل آموزش می‌بینید. همچنین مفهوم بک لینک توضیح داده می شود و همراه با مثال های متنوعی است.

  • ظاهر شدن لینک ها در این بخش به معنای دیده شدن لینک ها توسط گوگل است و نشان می دهد که بک لینک های ایجاد شده می توانند از آن زمان به بعد تاثیر بگذارند.
  • در تمامی بک لینک ها 3 اصل ارتباط، اعتبار و نوع لینک دهی رعایت می شود.
  • برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید .
  • پس از ثبت سفارش، در مرحله اول باید نرم افزار اسپات پلیر را دانلود کنید.
  • اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند!

اغلب مواقع بک لینک های ارزان، بک لینک هایی هستند که از سایت های تازه، بی ارزش یا حتی پنالتی شده به سایت شما داده میشود. اگر با اصول ساخت بک لینک یا اصلا سئو خارجی آشنا باشید، به خوبی میدانید که لینک گرفتن از چنین سایت هایی، صرفا باعث کاهش رتبه وب سایت شما میشود و نتیجه مناسبی برای تان ندارد. لینک بگیر را هم از قبل نمیشناسم و بعد از جستجو کلمات مختلف در نتایج گوگل پیداش کردم. البته باید توجه به این که ادعا به بهبود رتبه داده که خیلی غیرمنطقی نیست و با هزینه های بالای 5 میلیون باید هم سایت رشد کند.

جای هیچ گونه تردیدی وجود ندارد که خرید بک لینک به بهبود موقعیت یک صفحه وب در نتایج جستجوی ارگانیک و همچنین به افزایش ترافیک وب سایت ها کمک می کند، البته در صورتی که با یک استراتژی دقیق اجرا شود. با توجه به هزینه نسبتاً بالای خرید بک لینک های باکیفیت، بسیاری از مشاغل وسوسه می شوند بک لینک های ارزان قیمت را خریداری کنند که بسیاری از آنها دارای کیفیت پایین هستند. بسیاری از وب سایت ها پکیج بک لینک را می فروشند که معمولاً شما با خرید این پکیج ها، مقدار مشخصی از لینک ها را در هر ماه از آن سایت دریافت می کنید. Pbn ها یک نوع لینک خارجی هستند که دارای قدرت بسیار بالا و زیادی می باشند.

برای مثال اگر شما در حوزه طراحی سایت فعالیت داشته باشید و ما از سایت seoedu به شما یک لینک با کلمه کلیدی مورد نظر شما بدهیم، شما یک عدد بک لینک از وبسایت ما دریافت کرده اید. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . راستش از قبل هیچ آشنایی با سایت linkfars نداشتم و آن را از بعد از چند دقیقه جستجو در گوگل پیدا کردم.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما